Spark 910 Unisex
Om produktet
Når du tenker på den perfekte terrengsykkelen, så er for oss Scott Spark 910 det rette valget. Hvorfor, spør du? Vel, bortsett fra at den er rask, lett og svært kapabel på ulike typer terreng, så ser den rett og slett utrolig bra ut.
Med den nye Sparken kan du justere styrevinkelen med 0,6 grader slakere eller brattere. Dette kan gjøres uten å klippe kabler eller tømme bremser. Alt du må gjøre er å demontere styret, rotere headset-koppene 180 grader og montere sammen igjen.
Tilgangen til støtdemperen via området for bunnbraketten er forenklet med en luke. Dette gjør det enkelt å justere tilbakeslag, kompresjon, trykk i støtdemperen, og å in...
Når du tenker på den perfekte terrengsykkelen, så er for oss Scott Spark 910 det rette valget. Hvorfor, spør du? Vel, bortsett fra at den er rask, lett og svært kapabel på ulike typer terreng, så ser den rett og slett utrolig bra ut.
Med den nye Sparken kan du justere styrevinkelen med 0,6 grader slakere eller brattere. Dette kan gjøres uten å klippe kabler eller tømme bremser. Alt du må gjøre er å demontere styret, rotere headset-koppene 180 grader og montere sammen igjen.
Tilgangen til støtdemperen via området for bunnbraketten er forenklet med en luke. Dette gjør det enkelt å justere tilbakeslag, kompresjon, trykk i støtdemperen, og å installere eller erstatte kabelen for vårt TwinLoc Suspension System.
Med TwinLoc kan en rytter effektivt kontrollere hele rammen, gaflene og støtdemperen som et system. En sykkel med 150 mm fjæring, riktig innstilt, har mer sag enn en sykkel med 130 mm. Det er den ekstra fjæringen som gjør det mer moro å sykle og mer kapabel på nedoverbakker, men den større sag har en overdreven effekt på sykkelens geometri og klatreevne. Der kommer TwinLoc inn.
En full fjæringssykkel vil aldri ha suksess uten en god fjæringsdesign. Vi tror fortsatt at det er den beste tilnærmingen for teknisk terrengløp og rask, slagkraftig singletrack. Sparkens fjæringslayout har en svært spesifikk og bevist kinematikk og mindre u-sprett masse. Bruk av et flekspunkt i setestagene er en ideell løsning for sykler i denne reiseområdet.
Spesifikasjoner
- BAKGIR Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 hastigheter
- GIRSKIFT Shimano XT SL-M8120-IR / Rapidfire Plus Ispec EV clamp
- KRANKSETT Shimano XT FC-M8120-1 / Hollowtech 2 32T
- KASSETT Shimano XT CS-M8100-12 / 10-51 T
- KJEDE Shimano SLX CN-M7100
- BREMSER Shimano XT Disc
- BREMSKIVER Shimano SM-RT76 / 6 Bolt / F&R 180mm
- STYRET Syncros Fraser 1.5 DC Alloy 7075 D.B. minihøyde / tilbakebøy 8° / 760mm Syncros Pro-låsegrep
- STEM Syncros DC 1.5 Syncros kabelintegreringssystem 0° stigning / 7050-legering / 31,8mm / 1 1/8"
- SETEPINNE FOX Transfer Performance Elite senkepinne 31,6mm / S & M størrelse 125mm / L & XL størrelse 150mm
- SETT Syncros Tofino 1.5 Regular Titanium rails
- HEADSET Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6 ° justering av hodevinkel ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
- HJULSETT Syncros Silverton 2.0-30 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm slangeløs klar felg 28H / Micro Spline Syncros-aksel med avtagbar spak med 6mm Allen, T30 og T25 verktøy
- FRAMDEKK Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
- BAKDEKK Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
CA. VEKT I KG 12,3 (slangeløs oppsett)
CA. VEKT I LBS 27,12 (slangeløs oppsett)
MAKS. SYSTEMVEKT 128 kg Den totale vekten inkluderer sykkelen, syklisten, utstyret og eventuell ekstra bagasje.